1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].
2. Właścicielem Sklepu jest: EMD Sp. z o.o.,
ul. Gostyńska 60, 60-103 Poznań, NIP PL7831891815, REGON 526964788, KRS 0001069668
3. Zakup przez sklep może być realizowany zarówno dla osób fizycznych, jak i dla podmiotów gospodarczych.
4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto i zawierają 23% podatek VAT.
7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, za wyjątkiem wskazanych wyraźnie o opisie i znanych Kupującemu przed dokonaniem zakupu.
1.Zamówienia można składać w następujący sposób:
- poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie.
3. Dla stron umowy sprzedaży wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy. W przypadku wydłużenia terminu realizacji ponad podany w karcie produktu obsługa sklepu każdorazowo kontaktuje się z Kupującym i powiadamia o opóźnieniu i przewidywanym terminie realizacji.
4. Podane przy artykułach terminy realizacji zamówień uwzględniają czas standardowej przesyłki kurierskiej, to jest 2 dni robocze od nadania przesyłki przez Sklep. Maksymalny czas trwania realizacji zamówienia licząc od daty jego potwierdzenia (na podstawie daty księgowania zapłaty) wraz z wysyłką nie jest dłuższy niż 30 dni.
5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu stanowią ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji na podstawie dokonania wybranego sposobu płatności.
6. W przypadku zamówienia butów rehabilitacyjnych i roboczych, dla których nie przesłano poprawnie wykonanych pomiarów kopyt oraz zdjęć obrazujących geometrię kopyt sklep Koń w Butach może odstąpić od realizacji zamówienia, a w przypadku jeśli zamówione buty nie będą pasowały - zastosować wyłącznie zwykłe prawo do odstąpienia od umowy według zasad zawartych w par. 6 pkt. 4.
1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Właściciela sklepu.
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (DHL, DPD, InPost) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
3. Podane przy artykułach terminy realizacji zamówień uwzględniają czas standardowej przesyłki kurierskiej, to jest 2 dni robocze od nadania przesyłki przez Sklep.
4. Wysyłka realizowana jest na dane adresowe podane w formularzu zamówienia, z podanymi danymi kontaktowymi.
5. W przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata, skutkującego zwrotem do nadawcy, w sytuacji gdy Kupujący nie skorzystał z przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z §6 niniejszego Regulaminu, Sklep ma prawo do pomniejszenia zwrotu otrzymanej opłaty za zamówienie o dwukrotność kosztu wysyłki.
§5
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Reklamację można złożyć poprzez wysłanie wiadomości na e-mail: konwbutach@konwbutach.com.pl
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie do 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
5. Reklamacji nie podlegają suplementy diety dostarczane w szczelnych opakowaniach producentów, jeśli opakowanie zostało otwarte przez Kupującego lub utraciło szczelność (w przypadku opakowań próżniowych) w wyniku działań kupującego lub w transporcie.
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar ten nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien zostać zwrócowny w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu zewnętrznym, jeśli artykuł był w nim dostarczony. Zwracany artykuł zostaje poddany szczegółowej ocenie, a następnie Kupujący powiadamiany jest o skuteczności i prawidłowości zwrotu.
4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę pomniejszoną o koszt dostawy (lub dostaw o ile było więcej).
5. Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:
1. zniszczenia lub uszkodzenia zakupionego artykułu albo innej formy pogorszenia jego właściwości;1. Administratorem danych osobowych jest EMD Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, kod 60-103 przy ul. Gostyńskiej 60, NIP 7831891815, REGON REGON 526964788, KRS 0001069668
2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie wymaganych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.
3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.
5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.